Ida - Sommaren är kort?

Sommaren är kort och det mesta regnar bort? Men nu är den här och det är dags att ta för sig. Dessvärre har jag blivit sjuk för andra gången sedan studenten (att ha roligt tär på krafterna), vilket gör att jag missar Peace and Love. Det ska jag fanimej ta igen genom att hitta på en massa annat kul så snart jag blir frisk. Roadtrip till USA? Here I come ;D

Fram tills dess får jag väl hänga framför datorn och andra stillsamma aktiviteter. Typ designa klänningar på nelly.com. Kanske ska göra det IRL istället?

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0