Elin - 5 Mars

Godmorgon!

Igår var det en meningslös och misslyckad för- och eftermiddag. Tråkigt informationsmöte / öppet hus på högskolan i Halmstad. Inställda lektioner och en väldigt, väldigt, väldigt lång håla från nio till 13.40. Historia provet gick dessutom rent sagt ut helvete. Tror aldrig i hela mitt liv att jag skrivit ett sådanthär dåligt prov någon gång i hela mitt liv. Jag blir glad om jag får rätt på en av frågorna. 

Kvällen spenderade jag i alla fall hemma hos lizi, dags för depptime då hon också kände att hennes prov inte gått så bra. Innan jag tog bussen hem sprang jag inom hemmakväll och köpa godis. Åkte hem, duschade och åt kvällsmat och sen tog jag bilen hem till Lizi.  Vi såg på filmen Tusen gånger starkare som har ett väldigt bra budskap men är väldigt likt en skolfilm. Vi båda tyckte den var bra så det var väll positivt.



Landade tillbaka i mitt rum vid halv ett tiden och slocknade så fort jag lagt huvudet på kudden. Vaknade pigg och glad idag. Idag är det lördag och vi får se ifall jag och Lizi kommer in till stan för att möta upp Petra för att boka resan. Det beror på om hon är tvungen att jobba över och då hinner vi inte innan resebyrån stänger.

Ikväll ska jag, Amanda (syster), Sara och en barndomskompis från skåne åka och bowla och käka mat på någon resturang. Sara hade några förslag och trots att jag bott i Halmstad i 12 år har jag aldrig ätit på dem ställena.
Nu ska jag i alla fall ta och ringa och boka en bana till bowlingen så det finns en chans att vi får plats.



Först boka bana sen skriva lite uppgifter jag har i turismen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0