Elin - Projektarbete och missade möten!

Godmorgon!

Idag är det söndag och jag har varit vaken i en timme ungefär. Blev en sen kväll igår då Amanda var här och tittade på Melodifestivalen, kvällen avslutades att jag sov i soffan, amanda (lillasyster) sov på golvet och Amanda och Kajsa satt i en soffa och tittade på Pippi på rymmen.
   När klockan närmade sig halv två, och fyra minuter innan bussen skulle gå slängde jag och amanda oss på pappas cyckel och spurtade iväg till bussen. Hemma typ 6 minuter senare så gick jag in och tog en varm dusch och sen la jag mig i min varma säng och läste veckorevyn som jag köpa när jag var och handlade lite kvällsmat.

Nu börjar klockan närma sig halv två och amanda kommer hit om ungefär en timme. Vi ska arbeta med vårat projektarbete idag och förhoppningsvis kommer det gå bra. Vi ska somsagt skriva en kokbok i sagoboksform. Vi vår väll se hur slutresultatet blir.

Men innan Amanda kommer ska jag renskriva min loggbok och skriva ner alla våra anteckningar. Vi glömde helt bort vårt möte som vi skulle ha med vår projektledare i fredags så vi får visa oss extra duktiga på måndag så att hon inte skäller ut oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0