Elin - Rhodos

Jag och Lizi sitter och diskuterar om man ska använda cocosolja! Lizi är totalt emot det, vill du se ut som en skrynklig gris när du är 30 fick jag rakt upp i ansiktet. Meeeh, jag vill bli brun!

Såklart ska jag inte köpa cocosolja då jag skaffade mig två rejäla brännskador uppe på bröstet när jag var på Kreta för två år sedan. Och det vill jag inte uppleva igen.

Vår resa börjar imorgon då vi kommer ta tåget ner till Skåneland. Vi ska övernatta hos min farmor och farfar innan vi tar flyget på söndag morgon från Sturup. Farmor och Farfar är så snälla och stället upp och leker chafförer klockan fyra på natten.

Vi landar på söndag förmiddag/eftermiddag på Rhodos och sen ska vi ha en hel vecka med sol, bad, mys och avkoppling!

Ikväll är det fredag och jag har två uppgifter kvar att göra innan jag ligger i fas igen och samtidigt måste jag hinna packa alla mina saker som jag ska ha med mig.

Får väll ta och börja med någonting så jag kommer igång. Mitt rum skulle även behövas städas.

Hoppas ni får en forsatt trevligt dag!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0