Ida - Bästa minipc:n som finns?

Det är vad jag är ute efter att hitta! Du också?
Anmäl dig till Smartsson testpilot du också på http://smartsontestpilot.se/hp-pavilion/bli-testpilot/ så kanske just Du har chansen att få testa HP:s nya minidator (HP Pavilion dm1-3110eo Notebook PC) under en månads tid.

Den är lätt, snygg, klimatsmart och har låång batteritid. Kan det bli bättre? Vet inte. Vore grymt kul att få jämföra med min Compaq och lilla Asus jag har hemma! Haha, vilket teknikfreak jag är...


Visst blir du lite sugen? Glöm nu inte bort att anmäla dig ;)

Nä nu ska jag ut i solen en sväng, sen plugga och såklart pyssla lite med företaget. Fullt upp som vanligt, alltid på språng. Börjar närma sig SM nu...nervöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0