Sussu återuppstår på den tredje dagen från idag.

På måndag får jag mitt liv tillbaka. Det känns helt obeskrivligt bra, med tanke på vilket helve IB har varit det senaste året. Jag har tagit mitt liv tillbaka lite i smyg redan dock, eftersom jag bara har ett enda Svenskaprov kvar på måndag morgon att plugga till och sen har jag gått ut IB och gymnasiet. Fan vad fett eller?! :D Så, nu kan ni kanske förvänta er lite fler inlägg ifrån mig. Jag vet att ni har saknat mig. Dock kanske jag ska varna känsliga läsare för att mitt liv kommer vara helt underbart den närmsta månaden och att ni kanske blir lite avundsjuka. Nu väntar nämligen party, Greklandsresa, bal och student och inget plugg så långt ögat kan nå! Och sommar... Mmm. Nu ska ni få en ganska ultimat sommarlåt bara för det.

Edwin van Cleef - Lisztomania (feat. Jane Elizabeth Hanley) by Edwin van Cleef




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0